اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

لیگ برتر بوکس| تصمیم فدراسیون برای برگزاری با کیفیت مسابقات/ فقط پولدارها بیایند!

مسئولان فدراسیون بوکس می خواهند به گونه ای عمل کنند تا این دوره از مسابقات لیگ به سرنوشت لیگ های سال گذشته دچار نشود.

لیگ برتر بوکس| تصمیم فدراسیون برای برگزاری با کیفیت مسابقات/ فقط پولدارها بیایند!

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس؛ فدراسیون بوکس در سالهای نه چندان دور، لیگ برتر بوکس را برگزار می کرد اما از این لیگ باری به جهت، بوکسورها نه تنها منتفع نمی شدند بلکه در پایان کار نیز متضرر نیز می شدند چرا که باشگاهها پولی نداشتند تا مبالغ قرارداد بازیکنان تیمشان را بدهند و بواسطه مشکلات موجود حضور تیم ها در لیگ بوکس مقطعی و موقت بود و همین سبب شده بود تا فرصتی برای بروز و ظهور استعدادها و بوکسورهای جدید نباشد.

از سوی دیگر لیگ بدون منابع مالی، باعث می‌شد تا برخی از بوکسورها برای درآمدزایی سر از مسابقات حرفه ای کشورهای صاحب سبک دربیاورند تا درآمدهای 3 تا 5 هزاری دلاری داشته باشند. همین خروج بوکسورهای نامدار از مسابقات لیگ آسیب دیگری برای مسابقات بود و از کیفیت آن به شدت می کاست.

اما حالا بعد از سه سال وقفه؛ قرار است لیگ بوکس مجدداً با سازو کار جدید و قوانین به روز شده، آغاز به کار کند. مسئولان فدراسیون با تشکیل یک کارگروه با حضور پیشکسوتان و مسئولان سابق سازمان لیگ می خواهند لیگی قانونمند، بابرنامه و باکیفیت را در سال 99 برگزار کنند.

فدراسیون بوکس می خواهد قبل از آغاز مسابقات لیگ امسال، محکم کاری کرده و با اخذ تعهد و ضمانت های سفت و سخت کاری کند تا این دوره از مسابقات به سرنوشت لیگ های سال گذشته دچار نشود.

برهمین اساس مسئولان فدراسیون قصد دارند مجوز حضور در لیگ بوکس را برای باشگاههای متمول و سرمایه دار صادر کنند تا بوکسورها از لحاظ مالی تامین باشند و شاهد مشکلات اقتصادی سالهای گذشته نباشیم. با این شرط فدراسیون اگرچه باشگاه های کمتری فرصت حضور در لیگ را خواهند داشت اما برگزاری مسابقات با تعداد حداقلی باشگاهها می تواند به لیگی جمع و جور اما باکیفیت کمک کند که در نهایت همه از برگزاری آن راضی باشند.

بطور حتم در این شرایط تعداد کمی از باشگاهها به لیگ ورود خواهند کرد و فدراسیون نیز سعی دارد با سختگیری تعهدی سفت و سخت از مدیران باشگاهها بگیرد تا علاوه بر ترغیب بوکسورها برای حضور در آن، ورزشکاران از برگزاری لیگ و مسابقات منتفع شوند.  

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول